poniedziałek, 1 czerwca 2015

ScrapMan w Agaterii

Dziś gościmy w Agaterii chyba najbardziej znanego polskiego scrapera  - Mariusza
Jest mi bardzo miło, że Mariusz zechaciał pracować z agateriowymi produktami.
Co jakiś czas będą się pojawiały w Agaterii prace ScrapMana , w których pokarze swoją wizje na użycie  naszych stempli, wycinanek oraz oczywiście masek.

Today we have a special guest in Agateria - well known designer Mariusz aka ScrapMan.
We are so happy that Mariusz will work with Agateria's products. He is such a talented artist.
From time to time Mariusz will share his projects with Agateria's stamps, chipboards and masks.
We are looking forward to your amazing creations Mariusz!




Nazywam się Mariusz Gierszewski znany jestem jednak pod nickiem ScrapMan, którym posługuję się w sieci. Mam 24 lata ale ciągle drzemie we mnie dusza dziecka ;-) Pochodzę z Pomorza a dokładniej z malowniczego Modrzejewa bogatego w lasy i piękne jeziora. Moja przygoda z tworzeniem i blogowaniem rozpoczęła się w sierpniu 2012 roku i trwa po dziś dzień. Skromny jak mało kto, ambitny jak mało kto. Można mnie lubić za wiele rzeczy a za jeszcze więcej.... kochać rzecz jasna :-) Uwielbiam styl shabby chic oraz vintage. Sporo podróżuję po Europie i nie tylko prowadząc warsztaty, poznając nowe miejsca i ludzi. Obecnie jestem Educatorem Primy Marketing Inc. oraz projektuję dla polskiego dystrybutora tej marki. W ubiegłym miesiącu dołączyłem do zespołu Graphic45 a niebawem czekają mnie nowe wyzwania ale o tym dowiecie się wkrótce.
Dziękuję za zaproszenie i cieszę się ogromnie, że mogę być przez chwilę częścią tego team'u.
Zapraszam Was na mojego bloga, fanpage oraz kanał na YT.
Pozdrawiam ScrapMan- Mariusz Gierszewski

My name is Mariusz Gierszewski aka ScrapMan. I am 24 years old. I am an adult with a child soul :-) I live in noth Poland in a beautiful town Modrzejewo which is sourranded by wild forest and lakes. I have started to create and write my blog back in 2012. I am very modest and very ambitious. You can like me for lots of things and... love for even more! :-) I love to create in chabby chic and vintage. I am an educator and have a great pleasure to travel a lot around the world to teach classes. I love to visit new places and meet new people. Currently I am Prima Marketing Inc. Educator. I desin for the Polish Prima distributor. Last month I have joined Graphic45 DT and soon more adventures are coming...

Thank you so much for the invitation. I am very happy to be a part of Agateria DT.
Please join me at my blog, funpage and YT channel.
Best regards, Mariusz Gierszewski aka ScrapMan.

Moje strony i galerie
You can find me here:

-YouTube: 

Na pierwszy post przygotowałem kartkę w pastelowych kolorach, które uwielbiam. Tło wzbogaciła piękna maska w serca a całość świetnie dopełniła tekturowa gałązka. 
Mam nadzieję, że choć trochę się zainspirujecie i także sięgniecie po produkty Agaterii. 

Today, in my first post, I would like to share a card in my favorite pastel colors. I have decorated the background with a beautiful heart mask. I also added laser die cut rose branch.
I hope I will inspare you to use Agateria's products.





Mariusz w pracy użył:

Mariusz has used:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...