wtorek, 10 listopada 2015

Rogate kartki / Card with Antlers

Tym razem chciałabym Wam pokazać dwie kartki świąteczne z rogatymi kawalerami w rolach głównych.
Na pierwszej kartce umieściłam przepiękną grafikę w agateriowej ramce, a całość podpisałam tym stemplem:

This time I would like two show you two cards with bachelors with antlers as main charackters.
On the first card I put a picture in Agateria's frame, the whole I signed by this stamp:






Natomiast na drugiej posadziłam mojego ulubieńca, towarzyszą mu tekturowe śnieżynki i stempelkowy napis:

On the second one I put my favorite, there you can also find some chipboards and a stamp:






Zdjęcie rodzinne:
The whole family:




Użyłam / I used:

    

                                                                                                                                                          
    
Pozdrawiam serdecznie!
Greetings!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...