poniedziałek, 18 stycznia 2016

Łucja 3D

Jakiś czas temu byłam na warsztatach Enczy. 
Ania pokazywała nam wtedy jak "ubrać" warstwowo stemplowaną laleczkę.
Postanowiłam zabawić się tak samo z naszą agateriową Łucją.
Jak Wam się podoba efekt?




Łucja ma naklejone włoski ( z loczkami było trochę zabawy). Kokarda i pasek są podklejone kosteczkami. Falbana sukienki również. Haleczkę i buciki ozdobiłam brokatem.




Do dekoracji użyłam wycinanki SERWETKA ŚNIEŻYNKA 3.



Tło w kropeczki to efekt maski KROPKI potraktowane embossingiem na gorąco.


A liście to nic innego jak stemplowane listki


W pracy użyłam


Pozdrawiam serdecznie




1 komentarz:

  1. Śliczna jest ta Łucja, już tyle razy się zabierałam, żeby ją zamówić! Tym razem chyba się skuszę ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...