czwartek, 30 marca 2017

Łapacz snów

Witajcie!
Od przeprowadzki do domu jestem w stanie permanentnego urządzania się ;-) I jeśli w danym momencie nie stać mnie na większe wnętrzarskie szaleństwa, to przynajmniej staram się nadrabiać dekoracjami, najlepiej takimi, które mogłabym wykonać samodzielnie. Zauważyliście, że ostatnio w otoczeniu jakoś więcej łapaczy snów? Zapragnęłam i ja mieć swój, ale w formie obrazka do powieszenia na ścianie. A że u mnie "od pomysłu do przemysłu" krótka droga, to powstał taki oto twór:



Piórka powycinałam z Paska 1 Magic Dreams, tekturkę Serwetka 3 pokolorowałam tuszem Distress, napis "Moc marzeń" umieściłam na szybce i jest tak naprawdę zlepkiem słów, które wycięłam z zestawu napisów na każdą okazję, a wszystko to zamieszkało na deskach z papieru Magic Dreams 3/6.
I jak Wam się podoba taka dekoracja? Docelowo obrazek będzie wisieć w galerii witającej naszych gości, w pomieszczeniu dumnie zwanym wiatrołapem ;-) 

Pozdrawiam serdecznie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...