piątek, 12 maja 2017

Wiosenna Kartka Urodzinowa

Na początek kilka słów - od Ilony - czyli koordynatora naszego DT :)
W imieniu całego DT i naszej szefowej, chcę Was dziś zaprosić na inspirację gościa specjalnego.
Emilia czyli Lady E tworzy cudowne lekkie i delikatne prace.
Zapraszam na pierwszą z serii inspiracji które zrobiła dla nas i dla Was Emilia.


Witajcie :)
Przychodzę do Was z pierwszym postem inspiracyjnym dla Agaterii.
Dziękuję pięknie za zaproszenie i możliwość popracowania ze świetnymi produktami z Agaterii.
Na dziś przygotowałam wiosenną kartkę urodzinową.
Agaterii znajdziecie mnóstwo cudnych produktów, zapraszam do zajrzenia :)
 Jestem zuroczona papierami z kolekcji Magic Dreams i ich pięknymi kolorami.
 Wykorzystałam także dodatki do samodzielnego wycinania, stempel liść i elementy tekturkowe.
 Kwiatki wykonałam samodzielnie :) A tło kartki ozdobiłam maskami.
Dziękuję i życzę Wam miłego dnia :)

    





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...