piątek, 21 lipca 2017

Pozdrowienia znad morza



Witajcie,
dziś chciałam Wam zaprezentować bardzo morską kartkę.
Do jej zrobienia zmobilizował mnie najnowszy produkt Agaterii - arkusze do wycinania.
Tu arkusz MORSKI.  Już podczas powstawania projektu, ja oczami wyobraźni widziałam co chcę zrobić.



Papier użyty w kartce to oczywiście arkusz z kolekcji MAGIC DREAMS. A na nim morskie wzory powstałe z maski MORSKA. Użyłam oczywiście agateriowej PASTY MODELUJĄCEJ, którą szybko zanim zaschnęła posypałam zwykłym drobnym brokatem.




Przy wykonywaniu kartki nie mogłam pominąć naszych wakacyjnych tekturek z napisami




Mam nadzieję, że moja skromna inspiracja spowoduje, że nasze wakacyjne produkty pomogą Wam w wykonywaniu Waszych kartek i albumów związanych z wakacjami.


W pracy użyłam:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...