niedziela, 6 sierpnia 2017

Shaker card ze słoiczkiem

Witajcie upalnie :-)

Dziś przychodzę do Was z kartką urodzinową. Adresatką była moja koleżanka, która ostatnio wkręciła się w robienie własnych, naturalnych kosmetyków. Pomyślałam, że słoiczek będzie idealnym motywem głównym na tej kartce. Ale żeby nie było nudno, zrobiłam z niego shaker box. Słoiczek odbiłam na białej kartce oraz na kalce, dodatkowo wieczko zaembossowałam na srebro. Do środka wsypałam mikrokuleczki oraz brokat. Kompozycję uzupełniłam stemplowanymi kwiatami, które również potraktowałam srebrnym pudrem do embossingu. Oprócz tego wycieniowałam je nieco używając tuszu distress. Kartka jest monochromatyczna, trzymałam się koralowego odcienia papieru Magic Dreams 4/6. A oto efekt:





Pozdrawiam serdecznie!


4 komentarze:

  1. Cudownie prosta - piękna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Shaker card ze słoiczkiem. Witajcie upalnie :-) Dziś przychodzę do Was z kartką urodzinową. Adresatką była moja koleżanka, która ostatnio ...
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...