środa, 17 stycznia 2018

Ramka na zdjęcie | Photo-frame

Witajcie :)!
Ostatnio królują u mnie stemple i promarkery - owocuje to różnymi projektami, dzisiaj przygotowałam  dla Was ramkę na zdjęcie. Mając remont, który trwa i trwa, można odkryć wiele rzeczy w porządkowanych szafach, o których na co dzień nie pamiętamy :) - i tak wygrzebałam przestrzenną rameczkę o wymiarach około 20x20 centymetrów i zdecydowałam, że ozdobię ją przepięknymi peoniami Agaterii.  

Hello Dears :)! 
Recently I love to use Agateria stamps and color them with promarkers - it gives nice results in making various projects, and because usually we use stamps on cards, I decided to decorate photo frame to make something different and dimensional. Having some renovation works at home I found some stuff I forgot I have. 




By stworzyć całą kompozycję, wielokrotnie odbiłam i pokolorowałam stemple Agaterii Peonia3 i dodałam stempelek z banerkiem Love Girlanda. Tło ramki ozdobiłam stemplami Serce na tle oraz Kratka 1

To create my composition, I made many peonie flowers using Peonia 3 stamp and I adding Love Girlanda stamp. To give some interests on the background I used two stamps: kratka 1 and Serce na tle


W miejscu, gdzie będzie umieszczone zdjęcie, tło stanowi mój ulubiony papier Agaterii z kolekcji Magic Dreams 1/6

To make some nice background for my photo I added Agateria scrapbooking paper Magic Dreams 1/6. 



Dodałam parę prostych ozdób, które miałam pod ręką na remontowym zesłaniu i.....gotowe :)! 

I added some simple embelishments, I had close at hand and...ta-daaaaaaam :)! It's ready!   




Pozdrawiam ciepło :)
Warm hugs :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...