wtorek, 4 września 2018

Must have - wykrojnik z patchworkiem

Hej, przychodzę dziś do Was z kartką z patchworkiem, za każdym razem przekonuję się, że ten wykrojnik to taki must have. Nie wyobrażam już sobie wycinania idealnych kwadratów, tym bardziej, że nasze wykrojniki są w czterech różnych, oryginalnych wzorach. Użyłam tez wykrojnika z małym listkiem, to ten z zestawu wianuszka.
Papiery z kolekcji Magic Dreams, a całość zdobi tekturka z tego zestawu.

Hello, I've made for today a card with patchwork, and I think that this die cut is one of "must have". I don't want to remember times when I was cutting squares with the scissors. Do you remember that in set of patchwork you can find four different designs!?
Also I've used small leaves from wreath die cut and papers from Magic Dreams collection and this pretty chipboard.








3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...