czwartek, 4 lipca 2019

Torebka prezentowa // Gift bag

Hej wszytkim!

Dzisiaj przygotowałam dla Was torebkę prezentową. Zawsze chowam wszelkiego rodzaju opakowania, które można jeszcze raz wykorzystać. Zwykłą makulaturową torebkę można upgradować. W pierwszej kolejności wykorzystałam maskę arabeska, gel medium i oliwkowy proszek do embossingu. Dobra rada to przed nakładaniem pasty włożyć woreczek foliowy do srodka torebki (pasta nie przesiąknie na drugą stronę torebki). Gdy pasta schłą, ja zabrałam się za wycinanie elementów do udekorowania. Wyciełam liście z pasków z kolekcji Magic Dreams i nastemplowałam kwiaty hortensji. Na koniec skleiłam wszystko razem, dodałam napis i perełki w środki kwiatów oraz napis "Specjalnie dla Ciebie"
Mam nadzieję że moja metoda zainspiruje Was do prób ozdobienia własnych torebek na prezenty.

Hi All!

Today I would like to show you my gift bag created with Agateria's products. I keep all boxes, bags etc which I feel I can use it again. First mixing gel medium and green embossing powder I created background using mask. Next I cut all my leaves from Magic Dreams collection and stamp flowers. When my paste was dry I place everything together. In the end I added pearls in the center of my flowers and sentence "Specjalnie dla Ciebie"
Hope I inspired you to created your own gift bags.


Wykorzystałam / I used



Miłego dnia! / Have a nice day!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...