piątek, 7 sierpnia 2020

Kartka ślubna - tutorial

                                                                                   Hej!

Dziś debiutuję i po raz pierwszy zapraszam Was na tutorial!! Teraz sezon ślubny trwa, także może moja kartka zainspiruje kogoś do wykonania podobnej.  U mnie intensywnie i projektów ślubnych w ciągu tygodnia muszę wykonać jeszcze 4! Także ja działam dalej i zapraszam Was do działania razem ze mną!

A w dzisiejszej inspiracji głównym elementem jest TEKTURKA MŁODA PARA i do tego STEMPEL W DNIUWASZEGO ŚLUBU, STEMPEL SERCA – TŁO i BIAŁY PUDER DO EMBOSSINGU. Wszystko bardzo mi przypadło do gustu!

 

Hi!

Today, I'm debuting and for the first time I invite you to a tutorial!! Now the wedding season is on, so maybe my card will inspire someone to do a similar one. I have very intensive week now and I have to do 4 more wedding projects! So, I am working hard and I invite you to join me, too!

In today's inspiration, the main element is the CHIPBOARD OF A YOUNG COUPLE and stamps: ONYOUR WEDDING DAY and A HEART – BACKGROUND and WHITE POWDER. I liked everything very much!


Będę wdzięczna za każdy komentarz z informacją zwrotną, jak Wam się podoba mój pierwszy tutorial.

I will be grateful for any comment with feedback how you like my first tutorial.


Użyłam / I used:

    

    



Do zobaczenia!

See you soon!

SklejAnka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...