czwartek, 18 marca 2021

Wielkanoc w stylu clean &simple

 Dzień dobry,

Dziś Wielkanoc w stylu clean & simpe. Na te słodkie stempelki miałam ochotę już dawno, ale nie wiedziałam jak je najładniej pokazać. Ale wczoraj przyszła wena i kartka powstała w krótka chwilę.

Fioletowe koła to potuszowne największe koło z maski BAŃKI. Stemple Pisanki zwierzątka - zestaw odbiłam czarnym tuszem MEMENTO a pokolorowałam szarymi markerami Copic. Początkowo tylko to miała zawierać kartka, jednak czegoś mi brakowało. Za dużo było dla mnie białej przestrzeni. No i wymyśliłam, że idealne będą przeszycia ze stempli oczywiście bo z maszyna do szycia jednak się nie lubię a wyciagnięcie jej to za dużo zachodu. Stemple jednak robi się o wiele szybciej. Użyłam więc zestawu stempli PRZESZYCIA 2 PROSTE. I tak oto powstała prosta kartka wielkanocna.

Zdarza Wam się robić świąteczne kartki w stylu clean & simple?









W PRACY UŻYŁAM:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...