piątek, 23 grudnia 2022

Agateriowe Świeta - część dziewiąta.

 Witajcie Kochani.

Witam Was dzisiaj Agateriowymi Świętami, czyli dwiema kartkami bożonarodzeniowymi. 

Są to moje ostatnie tegoroczne świąteczne kartki.

Przy ich tworzeniu wykorzystałam dwie wycinanki: Wianek świąteczny mix oraz Koronki zimowe ramki , które zembossowałam Pudrem do embossingu Różowe Złoto.

Na ramkach zamieściłam kompozycje, pod jedną pojawiła się wycinanka Ostrokrzew, na drugiej Wycinanka Zestaw różnych gałązek - obie zembossowane świeżutką nowością  - Pudrem do embossingu Miedziana Rdza.

Kompozycje okrasiłam jeszcze zielonymi wykrojnikowymi gałązkami oraz przepięknymi czerwonymi, materiałowymi poinsencjami. Dodatkowo na jednej z kartek zamieszkał papierowy konik na biegunach.

Całość uwieńczyły zembossowane napisy odbite stemplem Cudownych Świąt.

Karteczki są przestrzenne i bardzo efektowne, sami zobaczcie.

Pierwsza karteczka.






I druga karteczka.





Lista użytych produktów:









Serdecznie Was Wszystkich pozdrawiam, Jola Jachowicz.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...