piątek, 8 września 2023

Jesienny wpis



Cześć, tu Asia Szczurowska.

Tworzenie wpisów w art journalu może być świetną zabawą. Można się dać ponieść wyobraźni i dać upust kreatywności.

Maski i stemple są nieodzownym elementem moich art journalowych wpisów. W tym wpisie maski użyłam na dwa sposoby - wzór naniosłam przy pomocy mgiełek oraz tuszy.


Najlepszym sposobem na naniesienie stempli to użycie tuszu. Ja tutaj użyłam kilku kolorów. Czy jesteście w stanie wymienić wszystkie stemple jakie użyłam?

Po stworzeniu tła można szaleć z dodatkami, ja użyłam elementów wyciętych w taśmie washi, elementów z folii, papieru, ale można dołożyć co nam się podoba.



 Użyłam:



Kreatywnego dnia,
Asia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...