poniedziałek, 4 maja 2015

Kartka ślubna / Wedding card

Witajcie :)
Na dzisiaj przygotowałam kartkę ślubną. Życzenia ślubne umieściłam w ramce, którą ozdobiłam bukietami róż. Liście wykonałam przy pomocy stempelka "liść prawy" oraz tuszu Memento - Pistachio.

Hello everyone :)
Today I want to share with you another wedding card. I placed stamped wedding wishes in a frame and decorated it with bouquets of roses. I made leaves using the leaf stamp and Memento - Pistachio ink.




Serdecznie dziękuję za uwagę i życzę wspaniałego dnia :)

Thank you for stopping by. Have a nice day! :)

Klaudia

W pracy wykorzystałam / I used:

1 komentarz:

  1. Przepiękna kartka! Listki i róże cudnie się tu prezentują :)

    Zapraszam serdecznie na bloga i CANDY: www.nozyczkirudej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...