wtorek, 27 października 2015

W zimowym ogrodzie / In the Winter Garden

Jakiś czas temu zajrzałam do jednego ze scrapbookingowych sklepów, żeby tylko pooglądać świąteczne nowości, tylko, ale gdy w moje oko wpadł przystojny jeleń, stwierdziłam, że muszę go mieć.
Pana rogatego zameldowałam na obrazku, na którym stworzyłam zimowy ogród. Mam nadzieję, że nie przesadziłam i udało mi się osiągniąć umiarkowany poziom kiczu ;)

Some time ago I wanted to only watch new products in one scraopbooking shop, but when I saw a beautiful deer, I decided that I have to buy it. I put the deer on the picture on which I created a winter garden. I hope it isn't very camp ;)




I kilka szczegółów:
Some details:






Śnieżynkowe tło wytłoczyłam agateriową maską:
I embossed the background with Agateria's stencil:


Użyłam / I used:



Pozdrawiam serdecznie!
Greetings!

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...