czwartek, 9 czerwca 2016

Królowa kwiatów - warstwowa róża !

 
 Witajcie serdecznie.
Dziś chciałam pokazać Wam, coś wspaniałego co ostatnio stworzyłyśmy z Rysą. 
Przedstawiam Wam królową kwiatów - warstwową różę.
Dzięki naszym stemplom, możecie swoją róże komponować w dowolnych kolorach bez umiejętności kolorowania stempli.
Jak to możliwe?
Możliwe  - gdyż w opakowaniu  znajdziecie cztery stemple. 
Są tak zaprojektowane by każdy z nich po zatuszowaniu innym kolorem tuszu, odbijał się w innym miejscu róży. Po nałożeniu wszystkich warstw, otrzymamy różę stwarzająca wrażenie efektu 3D.
Oto moje cztery sposoby tuszowania i efekt jaki otrzymałam.
Poniżej spis tuszy których użyłam.



A teraz pokażę krok po kroku jak używać naszych stempli. 
W opakowaniu znajdziecie 4 stemple


Tuszujemy zaczynając od najbardziej płaskiego stempla kolorami które wskazałam na zdjęciach

 stempel nr 1


stempel nr2 odbijamy na poprzedniej odbitce


stempel nr 3 odbijamy jako 3 warstwa


 Jeśli ktoś chce może już tak zostawić naszą różę, ale można też dodać jej jeszcze kontury by była bardziej wyraźna


 I tak oto powstaje piękna, kolorowa róża.
Oczywiście róża musi posiadać i listki. 
Tu sytuacja jest taka sama. W opakowaniu są 4 stemple, każdy tuszujemy innym kolorem nakładając je kolejno na siebie.




warstwę nr 3 należy odbijać przykładając stempel do dolnej krawędzi.




A tak się prezentuje nasza róża z listkami


A tak już na pracach:

 Tu użyłam kompletu stempli nakładając je warstwowo, ale także samego konturu.




Zapraszam po nasze różyczki do kategorii KWIATY

 

4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...