niedziela, 30 kwietnia 2017

Album - pierwszy roczek dziecka

Witajcie w ten piękny i słoneczny dzień (przynajmniej u mnie za oknem :))
Dziś chcę Wam pokazać całkiem spory projekt, mianowicie album na fotografir z pierwszego roku życia dziecka.
Specjalnie do tego albumu narysowałam misia na chmurce, który następnie stał się prototypem do stempelka, który w mniejszej troszkę wersji kupicie w sklepie Agaterii.


Cały album okleiłam papierami Magic dreams w szarej i niebieskiej tonacji. Na każdej stronie przy pomocy maski i pasty strukturalnej wykonałam wypukły wzorek confetti.


Na każdej stronie jest miejsce na 2 fotografie lub dowolne zapiski. Strony są opatrzone tytułami "Mój 1. miesiąc:, "Mój 2. miesiąc"... itd. W pokazanym albumie są to napisy w języku niemieckim, ale w sklepie Agaterii znajdziecie analogiczny zestaw w języku polskim.







Pozdrawiam Was ciepło i życzę pięknego dnia!
Klaudia

W pracy wykorzystałam:

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...