wtorek, 4 kwietnia 2017

Warsztaty z Cynką

W ostatnią sobotę a Pracowni Agaterii mieliśmy cudownego gościa a mianowicie Cynkę.
Dotąd nie miałam wielu okazji by porozmawiać z Ewą, ale po tym jednym dniu spędzonym razem stwierdzam ,że Ewa to wspaniała i strasznie sympatyczna osoba. Mam nadzieję, że Ewa będzie teraz już częściej odwiedzała naszą pracownię. 
Podczas dwóch warsztatów zrobiłyśmy 3 piękne romantyczne kartki oraz album. Ja nauczyłam się wykorzystywać wreszcie koronki, które dotąd tylko gromadziłam, ale nie umiałam ich sensownie wykorzystać. 
Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z naszego spotkania



























Ewuniu..bardzo dziękuję za odwiedziny i piękne prace.
I pamiętaj..my to zawsze z Tobą chcemy utykać, ścibolić i przywalać ;)


1 komentarz:

  1. Piękne kartki👏👏👏👏👏 szkoła Ewy😉😉😊😊😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...