sobota, 24 lutego 2018

KURS - kwiaty z embossingiem / Tutorial - embossing flowers

Kilka dni temu pokazywałam Wam pamiątkę komunijną, na której użyłam własnoręcznie zrobione kwiatki z pudrem do embossingu. Natomiast dzisiaj chciałam pokazać jak wykonałam te kwiatki. W takim razie zapraszam po prostu na szybki i prosty kurs, który przygotowałam specjalnie dla Was. Zobaczcie jak łatwo można wykonać takie kwiatki. Tym bardziej warto spróbować, bo właśnie w sklepie pojawiły się nowe kolory pudrów!!


Some days ago I showed you Communion card, on which I putted some handmade flowers with embossing powders. Today I would love to show you a short tutorial how to make embossing flowers. I hope you like it! We have new colors of embossing powders, look at them!




Użyłam / I used:









1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...