poniedziałek, 19 lutego 2018

Świateczna z kurczakiem

Najwyższa pora na kartki wielkanocne. Dziś pierwsza  tym roku. Pokolorowałam promarkerami 2 stemple z Agaterii - z magnolią i z ptaszkiem na gałązce. Wycięłam je i nakleiłam warstwowo. Dodałam też wycięty napis. W tle papier z kolekcji Oh hello spring.

It is high time for Easter cards. Today is my first this year. I colored two Agateria stamps with promarkers - one with magnolia and one with a bird on a twig. I cut them and stuck them in layers. I also added a cut-out inscription. In the background I used the paper from the collection Oh hello spring.




Użyłam/ I used

MagnoliaPtaszek na gałązceWesołych świąt - duzyOh Hello Spring! 2/6

Pozdrawiam - Hogata :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...