piątek, 22 marca 2019

Marcowe prace Hogaty/ Hogata's march work

Czy widzieliście nowe stemple Agaterii na chrzest? Mamy tam i napisy i stemple do kolorowania. Jednego z nich - dzieciątko (chrzest) użyłam na poniższej kartce. Obrazek kolorowałam promarkerami. Listki wyciełam agateriowym wykrojnikiem gałązką :)

Have you seen the new Agateria baptism stamps? We have inscriptions stamps and stamps for coloring. One of them - baby (baptism) I used on my card. Picture was colored with promarkers. I cut the leaves with an agateria's twig die :)






I jeszcze jedna kartka na chrzest w nietypowym kształcie. Kolejny agateriowy stempel w uzyciu tym razem ten aniołek. Umieściłam go na tekturowym wianku. Na drugiej połowie kartki znalazł się ten napis, a całość uzupełniłam listkami wyciętymi tym wykrojnikiem.

And second card for baptism in an unusual shape. Another agateria's stamp in use this time this angel. I put it on a chipboard wreath. On the second half of the card, this inscription was placed, and the whole was completed with leaves cut out with this die.




Użyłam/I used
 Dzieciątko ( chrzest)Gałązka 1
Aniołek z liliąPamiątka Chrztu Świętego 2 (2szt)
Wianek 1


Pozdrawiam/Greetings


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...