poniedziałek, 11 marca 2019

Pastelowo na komunię

Cześć Kochani !
Czas już pomału myśleć o komunijnych kartkach i upominkach.
W mojej pracowni jako pierwsza powstała pastelowa, 
dziewczęca kompozycja z duża ilością kwiatów, listków i piękną, delikatną tekturką.
Peonie oraz magnolie pomalowałam akwarelami, dodałam papierowe kwiaty,
koronkę oraz kryształki.
Całą kompozycję ułożyłam na wspaniałej bazie kartki sztalugowej od Rzeczy z papieru.
Serdecznie zachęcam do zabawy kolorami - komunia święta, to nie tylko biel :)

Dobrego tygodnia !

Hello my dears !
It's time to think about Holy Communion cards and gifts.
In my craftroom, I already created -  pastel and girlish composition 
with a lot of flowers, leaves and a beautiful, delicate scrapbooking chipboard.
I painted peonies and magnolias with watercolors and added paper flowers, lace and crystals.
I put the whole composition on the great basis of an easel card from the Paper Things Shop.
I heartily encourage you to play with colors - Holy Communion, isn't just white color :)

Have a good week !





Użyłam/ I used:





1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...