środa, 24 kwietnia 2019

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Witam wszystkich i zapraszam na moją inspirację z kartką - pamiątką Pierwszej Komunii Świętej.

Do jej przygotowania użyłam piękną tekturkę, jedną z nowości w Agateriowym sklepie Pierwsza Komunia Święta - ornament. Nie chciałam zostawić jej w naturalnym kolorze i dlatego użyłam białego pudru do embossingu. Całość uzupełniłam kwiatami i listkami z wykrojnika gałązka

Hi All! Today I'd like to show you my card made for First Communion. 

I have used new chipboard from Agateria shop: Pierwsza Komunia Święta - ornament. To keep my card more elegant I covered it with  white embossing powder. In the end I added just a few flowers and leaves using spray of leaves die



Wykorzystałam:
I used:



Miłego dnia! 
Have a nice day!


1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...