środa, 14 sierpnia 2019

Ach co to będzie za ślub!

Cześć,

Śluby  to bardzo wdzięczny temat w kartkowaniu. 
Zatrzęsienie przydasiów, kolorów, styli,
 gadgetów weselnych do zdobienia i tematów. 
Tym razem inspiracją były pastelowe papiery 
Love of my Life Lemoncraft.
Kartkę uzupełniłam wycinanką Agaterii, 
 którą pokryłam białym embossingiem,
uzupełniłam kwiatami i listkami z  zestawu
Love of my Life. Zapakowałam je w ozdobione 
pudełko z Rzeczy z papieru.

Hi, Weddings are a great theme for cardmaking. Loads of junk, colours, styles, themes
and wedding gadgets to make. This time I used some graceful
Love of my Life papers from Lemoncraft as an inspiration. I used cut-outs from Agateria,
covered with white embossing,
flowers and leaves from Love of My Life set. Packed in a decorated Rzeczy z Papieru box.







Użyłam /Used


 

Pozdrawiam serdecznie
 Best wishes




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...