środa, 7 sierpnia 2019

Home, sweet home...

Witajcie!
Nie wiem, jak Wy, ale ja lubię sobie czasem odpocząć od swojego "mainstreamu" - w moim przypadku od albumowania - i zrelaksować się przy czymś zgoła innym.
Sięgnęłam po napis i ramkę z HDF z napisem "Home, sweet home". Od pierwszego wejrzenia mi się spodobał i wiedziałam, że pewnego dnia będzie zdobił jedną z moich ścian!

Potraktowałam go łagodnie, delikatnie i kobieco - głównie dlatego, że zainspirowałam się przepiękną kolekcją Lemoncraft "Next to me" - pełną moich ukochanych, dzikich róż...

Na bazę nakleiłam papier z kolekcji, który najpierw delikatnie zdistressowałam na brzegach oraz rozdarłam strategicznie u góry. W kilku miejscach dodałam pastę pękającą w kolorze antycznego złota przeciągniętą przez maskę Agateryjną z serduszkami i gwiazdkami. Napis pomalowałam dwoma odcieniami beżu i polakierowałam. Po wyschnięciu dodałam jeden z moich "podpisów" czyli szew białym żelopisem :)

Wykończyłam całość własnoręcznie zrobionymi kwiatami z foamiranu, które - w moim zamyśle - miały wyglądać jak dzikie róże (tak, jak w kolekcji Lemoncraft). Wycięłam również kilka motylków z arkusza z kolekcji, nakleiłam mniejszy na większy tworząc złudzenie ruchu.

Tak oto osiągnęłam, co chciałam - zrelaksowałam się, odpoczęłam i stworzyłam sobie niezwykle osobistą ozdobę do domu!

Welcome everyone!

I do not know how about you, but I like sometimes to step back from my "mainstream" - in my case from making albums - and relax with something else.

I reached for HDF frame with the inscription "Home, sweet home".I liked it first sight and I knew that one day it would hang on my walls!

I treated this project gently and feminine - mainly because I was inspired by the beautiful collection of Lemoncraft "Next to me" - full of my beloved, wild roses ...

I put the paper from the collection on the base, which first gently strayed on the edges and torn strategically at the top. In a few places I added a cracked paste in the color of antique gold dragged through an Agateria's mask with hearts and stars. The inscription was painted with two shades of beige. After drying, I added one of my "signatures"- a seam with a white gel pen :)

I finished the whole thing with my own hand-made foamiran flowers, which - in my plan - they were supposed to look like wild roses (just like in the Lemoncraft collection). I also cut out a few butterflies from the sheet from the collection. I stuck it smaller on the larger one creating the illusion of movement.

That's how I achieved what I wanted - I relaxed, rested and created a very personal home decoration!





Produkty, które użyłam do stworzenia tej pracy:


MASKA / SZABLON CONFETTI


Dwustronny papier do scrapbookingu - Next to me 01


Dwustronny papier do scrapbookingu - Next to me 05

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...