niedziela, 17 listopada 2019

Zimowa karteczka z bombką

Cześć !
 Chciałabym Wam pokazać jak wykonałam prostą kartę świąteczną 
używając m.in. pięknego stempla agaterii.
Poniżej dodałam kilka zdjęć, na których można zobaczyć jak malowałam swoją odbitkę.
Zdecydowałam się na kolory jasne, pastelowe i bardzo zimowe.
Dodatek do kartki stanowią tekturowe śnieżynki oraz napis.

Co myślicie o kartce w takich kolorach ?

***

Hello !
I would like to show you how I made a simple Christmas card
using, among others - a beautiful agateria's stamp.
Below I added a few photos where you can see how I painted my bauble.
I decided on light, pastel and very winter colors.
As an addition, I used cardboard snowflakes and an inscription.

What do you think about the card in this colors?







Użyłam / I used:



 Dobrego dnia ! / Have a good day !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...