piątek, 1 listopada 2019

DT KIDS w Agateria Craft

Kochani, dziś ważny dzień w Agaterii- odmładzamy DT Agaterii.
A jak? A mianowicie stowrzyliśmy DT KIDS.

Jeżdżąc na zloty i robiąc pokazy zauważyłam, że coraz więcej dzieci/młodzieży interesuje się scrapbookingiem i naprawdę ich zainteresowanie jest szczere a zaangażowanie aż wzruszające.
Podczas moich pokazów miałam przyjemność rozmawiać z młodymi osóbkami. One opowiadały mi o swojej pasji, z zaciekawieniem wypytywały mnie o sposoby, które akurat pokazywałam.
 Wtedy dotarło do mnie, że nie można tak tych młodych osób zostawić w cieniu Mam czy Cioć. Trzeba pomóc im jeszcze bardziej uwierzyć w swoje zdolności, pomóc rozwijać pasję - ta wiara w siebie przyda Im sie w każdej dziedzinie życia.
I tak własnie poznalam bliżej dwie dziewczynki - Michasie i Zosię
Poprosiłam Je o współpracę bo widząc Ich zaangażowanie wiedziałam, że to miejsce jest dla Nich idealne. Dziewczynki, dziękuję, że przyjełyście moje zaproszenie. Mam nadzieję, że będzie Wam z nami fajnie. Mamom dziewczynek bardzo dziękuję za wszelką pomoc :)
Prosze poznajcie nasze najmłodsze Dziewczyny w Design Teamie




Mam na imię Michasia ale wszyscy mówią na mnie MiMi .
Mam jedenaście lat i chodzę do 6 klasy. 
Od dzieciństea lubiłam ciąć, kleić i rysować.
 Od czterech lat scrapbooking to moja pasja.
Kocham robić kwiatki z foamiranu i poznawać nowe style 
i techniki 




Mam na imię Zosia i mam 6 lat. 
Lubię robić karteczki, uczę się tego od mojej mamy. 
Bardzo podoba mi się wymyślanie nowych wzorów. 
Moje prace robię dla koleżanek z przedszkola i całej mojej rodziny. 
Bardzo przyjemnie mija nam czas kiedy mogę z mamą wycinać i kleić różne elementy z których potem 
powstają karteczki i różne ozdoby.
 Lubię też wybierać nowe papiery i stempelki. 
Robienie karteczek to bardzo miłe zajęcie.

Prawda, ze cudowne dziewczyny?
Pierwszy post i praca Michasi dla Agterii już jutro tj 2 listopad
Mam nadzieję, że licznie nas odwiedzicie i dodacie otuchy dziewczynkom pisząc do nich pare słów.
Pierwsza praca Zosi będzie do podziwiania już 7 listopada.


Do zobaczenia
Agata


4 komentarze:

  1. Świetny pomysł, a dziewczynki przeurocze - na pewno bardzo ucieszyły się z faktu pokazania ich prac szerszej widowni :) - bardzo, baaardzo kibicuję obu dziewczynkom i jestem bardzo ciekawa ich dziecięcej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) czekamy z niecierpliwością na prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super, gratuluję i czekam z niecierpliwością na arcydzieła dziewczynek 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze dziewczynki, czekam na pierwsze inspircje :) Agata, wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...