czwartek, 5 grudnia 2019

Ozdoba z reniferem

Witajcie Kochani! 

Dzisiaj przybywam do Was z pomysłem na ozdobienie naszego renifera z hdf. Moja propozycja jest skierowana do wszystkich, którzy tak jak ja, ku swemu wielkiemu rozczarowaniu, nie posiadają żadnych zdolności rysunkowych, ale jednocześnie nie brak im entuzjazmu. 

Hello everyone!

Today I want to share with you my take on Agateria’s hdf reindeer. I address this post mostly to all of those people out there who, like me have no particular drawing skills, but at the same time don’t lack enthusiasm.

 

Bazę pomalowałam podkładem akrylowym, przy pomocy gąbeczki nałożyłam pastę strukturalną (korzystałam z piaskowej), a następnie (nadal korzystając z gąbeczek) nałożyłam brązowe farby akrylowe w dwóch odcieniach. Otrzymany efekt całkiem ładnie imitował sierść, ale postanowiłam go jeszcze pobielić farbką akrylową. Białe futerko na kołnierzu i krawędzie wykonałam farbką puchnącą.

I started off by covering the base with a coat of gesso and applied some sand texture paste using a sponge. After that I applied two shades of brown paint (still using sponges). The result imitated a reindeers coat quite nicely but I decided to whiten it using some titanium white acrylic paint. I highlighted the edges and created some “fur” on the collar using a puffy paint.


Renifera na podstawce umieściłam dodatkowo na plastrze drewna, dzięki czemu zyskałam kilka dodatkowych centymetrów na ułożenie kompozycji z małych plastrów drewna, mchu i suszek.

I placed the reindeer with its stand on the slightly wider slice of wood. That gave me some extra space to create composition from tiny wood slices, moss and natural dried elements.


Podstawę i jej elementy ozdobiłam złoceniami, farbami z efektem mchu, pastą piaskową, białą farbą
akrylową i pastą śnieżną. Mam nadzieję, że mój pomysł przypadnie Wam do gustu.

I used some gold and moss effect paints, sand paste and snow paste in order to decorate the stand. Hope you like my idea. All the best!


Wykorzystałam: / Product used:


Uściski serdeczne! 

Hugs!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...