poniedziałek, 9 grudnia 2019

PasteLOVE święta :)

Dzielę się dzisiaj z wami moją kartką świąteczną, którą wykonałam wykorzystując papiery scrapowe, bazy i stemple. Kartka powstała z myślą o przyjaciółce z czasów dzieciństwa, dlatego też wzory mniej eleganckie a bardziej bajkowe :) sprawdziły się tu wspaniale papiery Agaterii z kolekcji "oh hello Spring" zaprojektowane przez Klaudię Szpunar, których użyłam jako tło kartki, wykorzystałam też świąteczne stemple, tusz, bazy z papieru od "Rzeczy z papieru pracownia rękodzieła" oraz pasmanteryjne dodatki.



Pastel Christmas :)
Today I share with you my Christmas card, which I made using scrap papers, bases and stamps. The card was created for a friend from childhood, therefore less elegant and more fabulous designs. Agateria papers from the "oh hello Spring" collection, designed by Klaudia Szpunar, worked great here, I used them as the background of the card, I also used Christmas stamps, ink, paper bases from "Things from paper handicraft workshop" and haberdashery accessories.






Do wykonania kartki użyłam:
To make this card I use:


Do zobaczenia :)
See you soon :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...