sobota, 8 lutego 2020

Walentynkowy czekoladownik


Mam dla was dzisiaj pudełko na czekoladę (baza od Rzeczy z Papieru),
który udekorowałam przy użyciu różnych stempli.
Są tutaj kwiaty - pomalowane akwarelami, jest napis z mojego ulubionego zestawu 
Dodałam również tekturowy ornament i pasującą wstążeczkę.
To pudełeczko może być pięknym opakowaniem na coś słodkiego,
ale można do niego schować także bilety do kina, teatru albo bon na biżuterię :)


I have a chocolate box for you today (base from Things from Paper),
which I decorated with various stamps.
There are flowers here - painted with watercolors, there is an inscription from my favorite set
I also added a cardboard ornament and matching ribbon.
This box can be a beautiful packaging for something sweet,
but you can also hide cinema / theater tickets or jewelry vouchers :)





Użyłam / I used:




 Dobrego weekendu ! / Have a great weekend !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...