piątek, 3 kwietnia 2020

Piękne życie jest sumą pięknych minut ...


Witajcie

Chciałam się z Wami dziś podzielić moją ostatnią pracą jaką jest Layout.
Zawsze lubiłam tą formę prac, lecz zniechęcał mnie fakt, że prace leżące gdzieś w kącie bardzo się wyginały i deformowały. Ale odkąd mamy w sklepie Agateria Craft bazy z HDF w różnych kształtach i wymiarach problem zniknął. Po prostu naklejam na nie papier i teraz śmiało mogę nawet powiesić je na ścianie jako obrazek.
W pracy jaką widzicie użyłam papieru Mintay Papers ( zarówno dużych bloczków jak i booka z elementami do wycinania).
Na papierze zrobiłam wzór maski PISMO 2. Oczywiście używając agateriowej PASTY MODELUJACEJ.
Wśród kompozycji kwiatowej znajdują się też GAŁĄZKI RÓŻ z grubej tektury.
Koniecznie musiałam również użyć jednego z naszych nowszych produktów z tej kategorii a mianowicie RAMKA 9, która zembossowałam ZŁOTYM PUDREM .
Tym samym pudrem potraktowałam stempel z cytatem PIĘKNE ŻYCIE JEST SUMĄ.
Jeśli jesteśmy już przy stemplach ... w pracy znajdują się PIÓRKA i listki z zestawu RÓŻE + LISTKI.
Nieskromnie powiem... mi się podoba.
Mam nadzieję, że i dla Was będzie moja praca inspiracją.











W pracy użyłam:




Pozdrawiam Was serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...