wtorek, 7 kwietnia 2020

Z maluszkiem w chmurach.

Cześć Kochani!

Jestem Julia i to mój pierwszy post! Bardzo mi miło, że dołączyłam do Agateriowego zespołu i mam nadzieję, że moje inspiracje będą Wam się podobały. :) Jako pierwszy projekt przedstawiam Wam hdf-ową chmurkę udekorowaną shaker boxem w kształcie serca i dziecięcymi papierami Mintay Papers. To taka drobna dekoracja dla małej królewny, która niedawno zasiliła grono bobasów. :)

Hello Friends!

My name is Julia and that is my first post. I'm very happy to be a part of Agateria's team and I hope you will like my inspirations. My first project is a hdf cloud base decorated with heart shaped shaker box and lovely Mintay Papers collection. That's a little decoration for little princess who was born few days ago. :)







Produkty: / I used:


Pozdrawiam serdecznie! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...