środa, 27 maja 2020

Odrobina magii

Cześć!
Dziś chciałam Wam pokazać biało niebieską rameczkę wykonaną na bazie hdf. Uwielbiam oprawiać zdjęcia mojego synka a jeszcze bardziej dodawać pracom odrobiny magii. Wystarczyły motyle skrzydełka i otrzymałam małego uroczego elfa. Poza wyciętymi z papieru elementami dodałam jeszcze napis hdf, tekturowe listki oraz odrobinę blasku. Pozostało mi jeszcze tylko znaleźć idealne miejsce na ścianie.

Hello!
Today I want to show You white and blue hdf frame. I love to decorate photos of my son and add a little bit of magic to it. Small butterfly wings got me one cute elf. Besides paper embelishments I added also hdf word, cardboard leaves and some sparkle. Now I have another decoration looking for a perfect place on the wall.







A kurs jak stworzyć taką rameczkę znajdziecie na YouTube:


Wykorzystałam:
I used:


Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...