wtorek, 12 maja 2020

Romantyczna kartka DL-ka.

Cześć Kochani. :)

Tym razem przygotowałam dla Was romantyczną kartkę DLkę, w której wykorzystałam kilka agateriowych produktów. Ciemne tło idealnie uzupełnił wzór z maski pismo, który naniosłam za pomocą tej świetnej szpachelki i pasty modelującej. Papiery i wycinanki to elementy z różnych kolekcji Mintay Papers, do których stworzyłam kwiaty z foamiranu irańskiego.
Często wydaje się, że sam papier jest wystarczającym tłem, ale takie gładkie tło można świetnie urozmaicić używając maski.

Hello! :)

This time my inspiration for you is a romantic card in which you will find few go Agateria's products. I used writing stencil because it fill my background perfectly. You should try this fantastic spatula and modeling paste. Papers and fussy cut elements are from different Mintay Papers collections. In addition I made few foamiran flowers.
If I choose some simple background it is really good to use stencil as it makes whole project more interesting.





Wykorzystałam produkty: / Used products:


Pozdrawiam :) / Cheers :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...