poniedziałek, 22 czerwca 2020

Ananas

Cześć!
Choć lato nie chce u nas zawitać na dobre, mnie trzymają się już typowo wakacyjne klimaty. Gdy tylko zobaczyłam ananasową bazę hdf, wiedziałam, że przyjmie ona kolory, które są dla mnie synonimem słońca i ciepła. Tak oto powstała przecierana ramka w bieli, mięcie i turkusie przyprószona odrobiną złota w postaci foliowych płatków. Bajkowe zdjęcie mojego syna ozdobiłam wyciętymi z papieru elementami oraz złotymi błyskotkami, zaś cudowne kolory na ananasie otrzymałam przy pomocy farb kredowych, które zagwarantowały efekt obdrapanego i wyblakłego od słońca drewna. Teraz pozostało tylko czekać na wakacje.

Hello.
Even though summer hasn't come here for good, I'm in holiday mood already. As soon as I saw the pineapple hdf base I knew it will take colors that remind me of sun and warmth. That is why little shabby frame in white, mint and turquoise with a hint of gold was created. I decorated fairytale photo of my son, with paper ornaments and gold frippery. Chalk paints gave me wonderful colors and the effect of shabby and sun-faded wood. Now all that remains is to wait for the holidays.






Użyłam / I used :


Miłego dnia! / Have a nice day!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...