sobota, 19 września 2020

Lekko sentymentalnie

Dzień dobry, a w zasadzie do widzenia, a może do zobaczenia!

Moja przygoda z Agateria Crft zaczęła się dokładnie 4 lata temu, jako projektantki w DT. W październiku 2016 roku opublikowałam swoją pierwszą inspirację i przez te lata co miesiąc Was inspirowałam! Przez ten czas widzieliście moje nie tylko moje prace jako projektantki ale także efekty szeroko rozumianej współpracy jako koordynatorki DT. W tym czasie stworzyłam mnóstwo kartek, całkiem sporo tagów, pokolorowałam niezłą ilość stempli i powstało jeszcze kilka projektów. Ale właśnie nadeszła pora na pożegnanie się z dotychczasowymi rolami. Mój wrodzony optymizm nie pozwala mi się smucić z tego powodu i mam nadzieję, że moja szklanka jest do połowy pełna nowych wyzwań. Więc nie żegnam się z Wami i Agaterią, a mówię do zobaczenia.

Jeśli macie ochotę zobaczyć to zapraszam Was na sentymentalną 2 minutową podróż:


Good morning, and basically goodbye, and maybe see you!

My adventure with Agateria Crft started exactly 4 years ago as a designer at DT. In October 2016, I published my first inspiration and over the years I have inspired you every month! During this time, you have seen not only my work as a designer, but also the effects of broadly understood cooperation as a DT coordinator. During this time, I created a lot of cards, quite a lot of tags, colored quite a lot of stamps and a few more projects were created. But it's just time to say goodbye to our roles. My inborn optimism keeps me from getting sad about it and I hope my glass is half full of new challenges. So I am not saying goodbye to you and Agateria, but I say goodbye.

If you want to see, I invite you on a sentimental 2-minute journey:

 


                                                                             Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...