poniedziałek, 21 września 2020

Muzyczna choinka

Witajcie :)

Co prawda ostanie dni są wyjątkowo słoneczne i ciepłe jak na jesień ale ja dzisiaj przychodzę do Was z  inspiracją muzyczno - świąteczną, do wykonania której wykorzystałam bazę hdf, stare wydanie nut, pastę modelującą, maskę, gesso, tusze i pastę pozłotniczą. I tak w jesienny wieczór powstała świąteczna choinka :) 

Hello :)

the last days are exceptionally sunny and warm for autumn, but today I come to you with musical and festive inspiration, for which I used the HDF base, old edition of notes, modeling paste, mask, gesso, inks and gilding paste. And so on the autumn evening a Christmas tree was created :) 






Poniżej krótka fotograficzna instrukcja.

Below is a short photo instruction.


1/ Materiały: baza hdef, maska, tekturka.


2/ bazę hdf pomalowałam białym gesso.

3/ po wysuszeniu odrysowłaam kształt bazy na kartce i wycięłam.



4/ na bazę nakleiłam obustronnie wyciętą choinkę

5/ po wyschnięciu pomalowałam choinkę przezroczystym gesso i za pmoca maski/szablonu naniosłam wzór na przedmiot.
6/ tekturkowy napis ozdobiłam techniką embossingu



7/ na koniec krawędzie potuszowałam w kolorze vintage photo.

Wykorzystała:
I used:




Do zobaczenia wkrótce  :)
See you soon :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...