środa, 21 października 2020

Choineczka

Cześć!
Moje tegoroczne święta będą na pewno pod znakiem wszelkiego rodzaju światełek. Nie mogłam się powstrzymać i dziś mam dla Was kolejną latarenkę, tym razem w kształcie uroczej choineczki. Ich przygotowanie to świetna zabawa. 

W pierwszej kolejności zabezpieczyłam bazę gesso a potem pokryłam ją kilkoma warstwami farby kredowej.  

Hi!
My holidays this year will surely be full of all kinds of lights. I couldn't resist and today I have another lantern for you, this time in the shape of a lovely Christmas tree. Their preparation is great fun.

First, I secured the base with white gesso and then covered it with several layers of chalk paint.


Gdy farba wyschła przetarłam brzegi i przystąpiłam do ozdabiania. Przez maskę ostrożnie nałożyłam klej, a potem pokryłam wzór złotymi płatkami.

When the paint was dry, I rubbed the edges and started decorating. I carefully applied glue through the mask and then covered the pattern with golden flakes.


Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć, jak wyglądała choineczka zaraz po złoceniu.

In the photo below you can see what the Christmas tree looked like right after decorating.



Następnie przystąpiłam do mojej ulubionej części, czyli chlapania. Czary mary i zobaczcie, jak zwykłe chlapnięcia potrafią zmienić pracę. Wykorzystałam dwa odcienie złota oraz piękną czerwoną farbę dla kontrastu.

Then I started on my favorite part, splashing. Just a little bit of magic and see how simple splashes can change project. I used two shades of gold and a beautiful red paint for contrast.




Użyłam / I used:
 

Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...