sobota, 9 stycznia 2021

Dzień Dziadka w wersji mixed mediowej

 Witajcie,

Dzień Babci i Dzień Dziadka zbliża się wielkimi krokami.

Z tej okazji powstało mixed mediowe LO, pełne złota, błysku, faktur...czyli tak jak lubię ;)



Tło zbudowałam nanosząc pastę modelującą przez maskę trójkąty oraz maskę damask 1.

 Wzór 3d świetnie uzupełniły stemple pismo ozdobne oraz zembossowane  tło serce 3.

Na tak zbudowane tło przyszedł czas aby stworzyć kompozycję pod zdjęcie. 

Pomalowałam najpierw tekturki: ornamentowe serce 2D, przepiękną mandalę 2 oraz klucze z sercami i oczywiście napis "Kocham Cię" mgiełkami w kolorach brązu i niebieskości, następnie zembossowałam bezbarwnym pudrem i naniosłam miejscami płatki złota. 

Kompozycje uzupełniły wyciski z foremek oraz złomki ażurowe.

Wszystko zwieńczył szyld z HDF z jakże wymownym "Niesamowity".


I niech taki ten dzień będzie, NIESAMOWITY dzień naszych NIESAMOWITYCH dziadków i babć....ale też i cały Nowy 2021 Rok.


Trochę detali:












W pracy użyłam:













Pozdrawiam

Wiola




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...