niedziela, 31 stycznia 2021

Syneczek mamusi

 Cześć!

W moim ostatnim wpisie zachęcałam Was do wspólnego przygotowania layoutu, na którym królowały zdjęcia taty z synkiem, dziś w roli głównej - zdjęcia z mamą :) Oba layouty jednak niezmiennie łączy energetyczne tło, pełne Agateriowych stempli.

Przygotowałam layout na arkuszu z kolekcji Magic Dreams w pięknym różowym kolorze. Używając maski oznaczyłam punkty na moim scrapie, które następnie mocno postemplowałam nowym stmplem tło serca. Każde ze zdjęć opisałam datą, w którym zostało wykonane, korzystając ze stempla Data.

Jak powstawał layout możecie zobaczyć krok po kroku w tutorialu na naszym kanale na Youtube tutaj.

***

Hi! Today I have for you a sweet pink layout, which is a little history about mother and son's love. This is why I used hearts stamps, I also used a stencil with circles and a stamp with space for date. Check out our YouTube channel for process video - here.






Do wykonania layoutu użyłam / I used:






 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...