wtorek, 13 września 2022

Moc życzeń

 Witajcie, dziś przychodzę do Was z propozycją szybkiej, niezobowiązującej kartki, która sprawdzi się na wiele okazji.  Kartka jest formatu A6, a głównym jej elementem jest przepiękna tekturka ramka z grawerowanymi kwiatami. Ramkę przykleiłam na dystansie. Wcześniej na użyty papier scrapowy naniosłam pasującymi kolorami tuszy wzory dwóch masek, dzięki czemu cały projekt zyskał więcej głębi.





Obok wianka dodałam kompozycję z kwiatami z foamiranu, w której znalazło się kilka sztucznych dodatków i embossowane listki. W tekturowej ramce umieściłam napis wykonany na kalce, za pomocą stempla z zestawu napisów . Całość dopełniło kilka błyskotek.






W projekcie wykorzystałam

  
  
 


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...