niedziela, 4 września 2022

Moja pierwsza inspiracja

Witajcie :) Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do agateriowego DT i  współtworzyć to miejsce razem z tak zdolnymi i kreatywnymi osobami.

Na początek kilka słów zapoznawczych ;) jestem Ania, w sieci - zarówno na FB jak i na IG znajdziecie mnie jako Craftowanki. Scrap zagościł w moim życiu ok. 12 lat temu i pasja ta trwa do dziś, mimo wielu krótszych i dłuższych przerw. Formą, która najczęściej u mnie gości są kartki - ich tworzę najwięcej, na różnorodne okazje, ale wciąż z tyłu głowy mam projekty mixed-mediowe, które nieustannie mnie fascynują i których elementy powoli próbuję wplatać w swoje prace.

Zapraszam Was do obejrzenia mojej pierwszej pracy inspiracyjnej - pierwotny pomysł był całkiem inny, ale cóż - na niego też przyjdzie czas.  Jako, że to mój debiut, postanowiłam zaprezentować pracę w stylu i formie w jakich najczęściej tworzę - i tak powstała ślubna karteczka, delikatna i nieco elegancka. 

Centralnym punktem kompozycji jest ślubny stempelek, który zembossowałam moim ulubionym złotym pudrem. 

Wykonałam też kwiaty z foamiranu, których środki ozdobiłam kropeczkowym stempelkiem.

Pośród wycinankowych listków dodałam kilka stempelkowych listeczków, odbitych na kalce i zembossowanych bialym pudrem. Bardzo lubię ten efekt, dodaje on pracom delikatności i zwiewności. 

Wewnątrz kartki oprócz życzeń umieściłam również miłosny cytat. 

W mojej pracy wykorzystałam następujące produkty:

 


   

Uff, zatem debiut za mną 😉 do zobaczenia niebawem.

Pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli 

Ania - Craftowanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...