środa, 15 lutego 2023

I Love You

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

 

Walentynki już za nami, ale pozostając jeszcze w temacie uczuć przygotowałam dla Was na dzisiaj dziewczęcy layout pełen miłości :-)

St. Valentine's Day is over, but keeping the feelings theme I created a girly page filled love for my today's post :-)


Najpierw na jednolitym tle naniosłam wzór serc z maski, a po wyschnięciu tuszu przetarłam powierzchnię antystatyczną poduszką i odbiłam, a następnie embossowałam na biało wzór drobniutkiego pisma:

Firstly, I applied the heart pattern from a stencil upon the plain background paper, and after the ink dried I wiped the surface with antistatic powder and stamped and embossed in white the tiny writing pattern:



Wokół zdjęcia ułożyłam kompozycję wyciętych z papieru ozdób, którą uzupełniłam stemplowanymi i embossowanymi różowym złotem motywami kwiatów magnolii - kwiaty odbiłam na złoconym kartonie, dzięki czemu pięknie się mienią pod światło:

I surrounded the photo with hand-cut paper embellishments which I completed with stamped and embossed with rose gold ep magnolia flowers - I stamped them upon gold-tinted cardstock so they beautifully glimmer against the light:


Wśród kwiatów znajdziecie też tekturkowe listki. Na koniec podkreśliłam całość mieniącymi się cekinami:

You can also find chipboard leaves among the flowers. I finished the design with glimmering sequins:



A oto lista produktów, które znajdziecie w sklepie Agaterii:

Here's the list of products from the Agateria store:






Życzę Wam dużo miłości nie tylko w Walentynki, i do zobaczenia wkrótce!

I wish you lots of love not only on St. Valentine's Day, and see you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...