wtorek, 14 lutego 2023

Leśne opowieści

 Cześć! Dziś zapraszam Was na wycieczkę do lasu... W ramach Agateriowej inspiracji przygotowałam dla Was kartkę w leśnym klimacie.


Bazą mojej pracy jest kolekcja papierów w odcieniach zieleni. Tło wzbogaciłam wzorem drewna, który naniosłam za pomocą tuszu i maski. Po środku umieściłam liska z wycinanek z kolekcji, zza którego wyłania się tekturkowy wianuszek.



Kompozycję kwiatową ułożyłam nieco asymetrycznie w dolnym rogu kartki. Wysunęłam ją warstwowo bardzo w przód dzięki czemu całość daje efekt jak gdyby lisek siedział kwiecistym gnieździe. Do wykonania kwiatów z bawełny wykorzystałam stempelki środków dzięki czemu kwiaty wyglądają ciekawiej. Idealnie sprawdziły się tu również stempelki liści paproci, które wyembossowałam na kalce dwoma pudrami - zielonym i oliwkowym. Użycie dwóch odcieni pudru nadało całości głębi. Użyłąm również grawerowanych tekturkowych listków i jagódek. Całość uzupełniły patyczki, mech, malinki czy sizal. Kropką nad i jest delikatny napis ze stempla i delikatne chlapania.








W projekcie wykorzystałam

  
  
  
  




Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...