środa, 12 kwietnia 2023

Kartki dla maluszków

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Obok Świąt Wielkanocnych, wiosna najbardziej kojarzy się z początkiem, nowym życiem, odradzaniem się po zimowym letargu... dlatego też dzisiejsza moja inspiracja utrzymana jest w tym właśnie klimacie. Przynoszę Wam bowiem kartki powitalne dla maluszków:

Apart from Easter, spring brings to mind a beginning, new life, revival after the winter coma... and so I kept my today's post within this theme, as I bring you welcome baby cards:

Użyłam tradycyjnych dziecięcych kolorów: bladego różu i błękitu, ale ponieważ w różnych regionach naszego kraju różnie się je przypisuje, dobrałam motywy tak, by kartkę można było przeznaczyć zarówno dla chłopca jak i dziewczynki. 

I used traditional baby colours: pale pink and light blue, but since they are assigned differently in particular parts of our country I chose the motives so that each can be given to a boy and a girl.



Kartki mają tę samą kompozycję: na papierze tła naniosłam wzory z masek perłową pastą, ułożyłam warstwowo wycięte elementy i dodałam również stemplowane motywy grzechotki i kaczuszki oraz napisy, które embossowałam białym i różowo-złotym pudrem. Na koniec dodałam delikatne cekiny:

The cards share the same design: upon the background paper I applied stencil patterns with pearl paste, added cut-out elements and also stamped images of baby rattle and rubber duck, and finally stamped sentiments, embossed with white and rose gold powders. I finished the cards off with delicate sequins:





Kartki są przestrzenne, ale nie na tyle, żeby wymagały pudełka. Bez trudu zmieszczą się w kopercie :-)

Cards are dimensional, but not as much as to require a box. They easily go into envelopes :-)



A oto produkty, które wykorzystałam:

Here are the products I used:






I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia wkrótce!

That's all for today, see you soon!



1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...