środa, 19 kwietnia 2023

Layout? Ramka? Ozdoba? :-)

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :-)

Dzisiaj przynoszę Wam... no właśnie, jak byście to nazwali? Czy to ramka, czy layout, czy może ozdoba ze zdjęciem? 

Today I bring you...well, what would you call it? Is it a frame or a layout or perhaps a piece of decor? 


Najpierw pokryłam bazę hdf koło zębate 30 cm rdzawo-brązową farbą, a następnie dodałam nieco "patyny" tu i ówdzie turkusową i białą farbą oraz odbiłam stempel tła czarnym tuszem. Kilka miejsc na bazie embossowałam pudrem w kolorze rdzy:

I first covered the 30 cm gear hdf base with rusty brown paint and then added some "patina" here and there with turqouise and white acrylic paint, and then added some stamping. Some spots on the base are embossed with the Rust embossing powder:



Zdjęcie ozdobiłam ręcznie wycinanymi tagami, ozdobami metalowymi, wycinankami z wykrojników oraz embossowanymi tekturkami:

I decorated the photo with hand cut tags, metal embellies, die cuts and embossed chipboard pieces:



Oprócz gotowych kolorów pudrów zrobiłam też własną mieszankę biało-jeansową :-) Dodałam też motywujące stemplowane napisy:

Apart from the ready made powders I made my own custom mix of white and jeans :-) I also added some encouraging stamped messages:


Całość wyszła przestrzennie, ale nie za bardzo :-) Może więc być layoutem przechowywanym w albumie, albo ramką, albo stojącą lub wiszącą ozdobą pokoju ;-))

It turned out dimensional, but not too much :-) And so it can be a layout stored in an album, or a frame, or a standing or hanging decor piece ;-))


 

A oto lista wykorzystanych produktów, jakie znajdziecie w naszym sklepie:

Here's the list of produtcs I used and that you can find in our store:









I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...