wtorek, 7 maja 2024

Budka dla ptaków

 Cześć, tu Asia Szczurowska

Dzisiaj na warsztat wzięłam jeden ze starszych produktów - budkę dla ptaków.



Jest to na prawdę prosty w wykonaniu projekt. Krok pierwszy: złożenie domku bez kleju. Zawsze od tego zaczynam, gdy pracuję na HDFkach wymagających składania.

Upewniłam się, że wiem jak to skleić i przystąpiłam do gessowania. Wszystkie widoczne powierzchnie pokryłam tym produktem. Jak wszystko wyschło to wybrałam dwie maski i nałożyłam Agateriową pastę. Pilnowałam, by pokryte nie były miejsca, gdzie po przyklejeniu będą się stykały powierzchnie. Następnie, pomalowałam poszczególne elementy farbami akrylowymi. 

Skleiłam całość i poprzecierałam suchym pędzlem.

Teraz czeka mnie tylko pokrycie powierzchni jakimś lakierem i będę mogła wystawić na balkonie, może jakiś mały ptaszek tam zamieszka:) 









Użyłam:

 
 








Kreatywnego dnia,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...