środa, 1 maja 2024

Dekor na Dzień Matki

 Mama to miękkie ręce. 
Mama to melodyjny głos, to chuchanie na uderzone miejsce. 
Mama to samo dobro i sama przyjemność.
Coś, co dobrze jest mieć w każdej chwili życia koło siebie,
dookoła siebie, gdzieś na horyzoncie” 
Melchiora Wańkowicza „Ziele na kraterze”

I mamy maj - najpiękniejszy ze wszystkich miesięcy.
Pełen kwiatów i ciepłych myśli, które lecą ku naszym mamom <3 

Rozpoczynając majowy miesiąc przygotowałam jako inspirację napis hdf Mama, który najpierw pomalowałam na biało, potem ozdobiłam go przy pomocy pasty modelującej tworząc wzory przez mini maskę stokrotki małe
Gdy wyschło nadałam koloru pigmentami w proszku. Nie przypadkowo wybrałam takie kolory- zainspirowałam się kolorem nieba oraz kwitnących bzów. Na końcu odbiłam wzory stemplami. Użyłam stempli koniczyna marokańska oraz stempla pismo



Dekor może być sam w sobie dekoracją lub posłużyć jako dodatek do większych projektów czy bukietu kwiatów. 

Użyte produkty:


1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...