niedziela, 16 czerwca 2024

 Mediowe Zakładki.


Już niedługo wyczekiwany przez wszystkich uczniów dzień zakończenia roku szklonego. Będą kwiaty i podziękowania dla nauczycieli, podarki i uściski. Na tę okazję przygotowałam mediowy upominek - zakładki do książek.


Zakładki w vintage'owym klimacie dla wielbicielek czytania, idealne do wakacyjnej książki.
W projekcie dominują kolory brązu, z delikatnym dodatkiem błękitu. 


 Do wykonania tła i jego struktury użyłam maski kafelki, o wzorze kwadratów. Delikatny wzór pasował do tak niewielkiej przestrzeni.


Tło zbudowane jest na bazie startej książki, jednak puste przestrzenie zostały wzbogacone stempelkami ze wzorem pisma.


Kilka odcieni koloru brązowego i stempelki chlapania pozwoliły na uzyskanie ciekawego wzoru tła. 


Brązowy kolor akwareli i tuszy został okraszony błękitem. Dodałam stempelki magnolie i pokolorowałam je błękitną akwarelą. Ciekawy kontrast jaki tutaj widzicie można uzyskać za pomocą stempli, tuszy i akwareli.


Zakładkę zdobi bukiet kwiatów. Delikatna i precyzyjnie wycięta tekturka została podzielona na połowę, tak aby zmieściła się na naszej zakładce. Brzegi tekturki pobarwiłam tuszem, aby pasowała do projektu. 


Elementem przyciągającym uwagę jest napis "Dziękuję" o uroczej i subtelnej czcionce. Jasny napis na zakładce pięknie równoważy całość projektu.


Zakładki, mimo iż, niewielkie potrafią zmieścić w sobie kilka warstw i kolorów. Mam nadzieję, że projekt Wam się spodoba, zapraszam Was na kanał You Tube, gdzie możecie zobaczyć cały proces tworzenia.


Pozdrowienia Paulina Mazurek-Art


Materiały:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...